DAF XF 530 FT 4X2 Çekici









Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















- Akü enerjisi izleme
Aerodinamik
- Yan çerçeveler
Araç teslimatı
- Takım kiti
- Tam Araç Tip Onayı (WVTA)
Fren sistemi
- Fren Performansı İzleme
- Park freni kumandası
Gövde yapımı için gövdeler ve hazırlıklar
- Analog kasa sinyalleri ve uyarılar
- Kasa yapım modülü
- Uygulama konektörü
Güvenlik ve emniyet
- Araç Stabilite Kontrolü (VSC)
- Geri vites uyarısı
- Hırsızlık önleme sistemleri
Kabin dışı
- Far hüzmesi
- Kabin süspansiyonu
- Kapı kilidi
- Ön görüş aynası
Kabin iç mekanı
- Cam açıcılar
- Direksiyon simidi
- ECAS uzaktan kumanda
- Emniyet kemeri
- Kol dayanağı sürücü koltuğu
- Perdeler
- Polen filtresi
- Sürücü koltuğu
- Sürücü koltuğu
- Tavan kapağı ve kumandası
- Yardımcı kabin ısıtıcısı
- Yatakların üzerindeki koruma
Servis ve bakım
- ITS servis
Süspansiyon ve dingiller
- Dingil yükü izleme
Tahrik hattı
- Eco modu
Tekerlekler ve lastikler
- Tekerlek koruma halkaları
- Tekerlekler
Çeki demiri ve treyler donanımı
- Römork bağlantısı torpido gözü
İletişim ve sürüş yönetimi
- 'niversal FMS soketi
- Antenler
- Navigasyon hazırlığı
Şasi
- Arka lambalar
- Arka çalışma lambası
- Arka çamurluklar
- Direksiyon sertifikası
- Sıçramayı önleme
- Ön koruma (FUP)
Sürüş stili: Normal
Yakıt deposu: Alüminyum yakıt deposu 545 l, h = 620 mm
EAS konumu: EAS ünitesi sağ tarafta
2. Römork ön lastiği: 2. treyler, ön lastikler yok
Arka dingil oranı: Arka dingil oranı 2,69
Lastikler döndürülen arka dingiller: R1,315/80R22.5GO MSD2 156/150 K Traction EBC
Hava tabancasının hazırlanması: Hava tabancası hazırlığı
Yakıt ön filtre uygulaması: Isıtmasız yakıt ön filtresi
Hava emme tipi ve konumu: Siklonik hava emişi yüksek
(Yarı) römork kaplini: 1. treyler, kaplin yok
Tedarikçi lastikleri: Goodyear
Kabin yardımcı donanımları: Kol ve ayna kapakları, kabin renginde
Renkli köşe rüzgarlıkları: Renkli köşe rüzgarlıkları: Brilliant White olmayan
Ahizesiz telefon kiti: Kamyon telefonu
Ana ayna yüzeyi: Ana aynalar tümsek
(Yarı-)treyler tipi: Yarı römork
Sürücü Performans Asistanı: Sürücü Performansı Yardımcısı
Çalışma Alanı: Almanya çalışma alanı
CO2 göstergesi: CO2 göstergesi: E
Geçit basamağı konumu: Geçit basamağı, sol taraf
Gündüz çalıştırma lambaları: LED gündüz sürüş farları
Otomatikleştirilmiş şanzıman yazılımı: Standart taşımacılık, Full modeli
Dış güneşlik: Yeşil, saydam, dış güneşlik
Lastikler ön1 veya ön dingiller: F1,385/65R22.5GO FMAXS2 160/000 K Steering BBA
Kaldırma cihazı kumandası: Kaldırma cihazı manuel kumandası
Römork ön dingili sayısı: 1. treyler, ön dingil yok
Kabin içi dekorasyon: Kabin iç dekorasyonu Argenta
Çeki demiri ve bağlantı: Çekme kancası D= 43 kN
Beşinci tekerlek: JOST JSK42 dökme demir 225+40 mm
Müzik sistemi: Kamyon için Navigasyon/Radyo, 6 hoparlör
Direksiyon sistemi: 1 devreli direksiyon sistemi
Kabin içi döşeme rengi: Kabin içi döşeme rengi, Dark Sand
Alternatör ve akü: Alternatör 80 A, aküler 2x 230 Ah
Uygulama: Genel taşımacılık
Kamyon yükleme işlemleri: Tam Kamyon Yükü (FTL) işler
Yakıt deposu konumu: Yakıt deposu, sol
(Yarı) römork lastiği, arka: 1. treyler, arka dingilde 385/65R22.5
2. (yarı) römork arka dingilleri: 2. treyler, arka dingiller yok
Farlar: Yıkayıcılı LED farlar
Dingil mesafesi / arka çıkıntı: Dingil mesafesi 3,60 m/arka çıkıntı 0,75 m
AdBlue(R) deposu konumu ve içeriği: AdBlue® deposu, 90 litre, sol çamurluk üzerinde
Alt yatak şiltesi: Alt yatak, köpük şilte
2. römork ön dingili sayısı: 2. treyler, ön dingiller yok
Ön alt koruma plakası yüksekliği: Ön koruma, yüksekliği 405 mm
Tekerlek takozları: Bir adet tekerlek takozu
2. (yarı) römork arka dingili sayısı: 2. treyler, arka dingiller yok
Egzoz çıkış konumu: Yatay egzoz borusu, alçak
2. (yarı) römork lastiği, arka: 2. treyler, arka lastikler yok
Renkli yan rüzgarlıklar: Yan rüzgarlıkların rengi: kabin rengi
'cret toplama: Maut hazırlığı
(Yarı) römork arka dingilleri: 1. treyler, 9 ton arka dingiller
Tahrik hattıyla ilgli brüt kombinasyon kütlesi GCM: Tahrik hattıyla ilgili maks. GCM 50.000 kg sınıf 3
Kapı döşemesi: Kapı döşemesi: yumuşak dokuma kumaş
Far panelinin ve tamponun rengi: Far paneli ve tampon: kabin rengi
2. Römork ön dingilleri: 2. treyler, ön dingiller yok
Alt yatak: Çekmeceli alt yatak 65 litre
Alt basamak kapağının rengi, kanatlı basamaklar: Kabin rengi alt bas. kapla., kabin bas. ve kanat
Şasi çerçevesi elemanı: Yan eleman 260/6.0 mm, takviye yok
(Yarı) römork arka dingili sayısı: 1. treyler, 3 arka dingil
Uygulama sınıfı: Uygulama sınıfı 0
OBD gereksinimleri: OBD, Euro VI Adım D
Renkli yan etekler: Olmayan özellik: Yan eteklerin rengi
Elektrikli treyler bağlantısı: 24 V/15 pim elek. röm. bağ., kbl: 15 pim + EBS
Birinci şanzıman PTO'su: Birinci şanzıman PTO NH/4c-R-32/25
Şasi rengi: C4P500GRY Şasi rengi gri
Araç profili: Çekici, yarı römork
Şasi sürüş yüksekliği konumu: Tek sürüş yüksekliği konumu, standart yükseklik
İş segmenti: Uzun mesafe
Aksesuar güç kaynağı: Aksesuar güç kaynağı: standart + 2x 40A
Römork ön dingilleri: 1. treyler, ön dingiller yok
Çalışma mevzuatı: Standart taşımacılık mevzuatı
Tescil edildiği ülke: Almanya ruhsatı
Arka süspansiyon uygulaması: Stabilink arka süspansiyon
Pnömatik treyler bağlantısı: Pnömatik treyler bağlantısı avuç tipi
Gövde tipi: Tenteli / brandalı
Tip plakası: Tip plakası standart
5. tekerlek KA boyutu: 5. tekerlek KA boyutu 470 mm
DAF Connect: Bağlı Hizmetler
Hız göstergesi: Skala hız göstergesi k/s
Motor devri kumanda soketi versiyonu: Şasideki kablo bağl. motor devri kontrolü soketi
Geçit: Basamaklı geçit, ekstra uzun
Uzunluk beşinci tekerlek profili: Uzunluk beşinci tekerlek profili: standart
Dış gürültü seviyesi: Standart gürültü seviyesi
King pim çapı: King pim çapı 2 inç
Şasi çerçevesi uygulaması: Şasi hazırlığı standart
Hız sınırlayıcı ayarı: Hız sınırlayıcı ayarı 90 km/sa
Arka dingil: Arka: 13,00 t, havalı süspansiyon, SR1347
Yedek lastik: SP, uygulanamaz
Hava deposu malzemesi: Hava depoları alüminyum
Radyatör toz koruması: Toz birikmesini önleyici kalkan
Şanzıman: 12 vitesli TraXon 12TX2620 DD, 16,69-1,00
Şasi parça yerleşimi: standart parça yeri
İletimdeki yakıt miktarı: standart yakıt miktarı +30 litre
Yardımcı lambalar ön: Sis lambaları ve viraj lambaları
Yol durumu: Normal
Renkli tavan rüzgarlığı: Olmayan özellik: renkli tavan rüzgarlığı
Havalı korna: Havalı kornalar, çift takım
Akü kutusu ve yedek lastik taşıyıcısı: Yatay akü kutusu sağda, stepne taşıyıcısı yok
Diferansiyel kilidi: Mekanik dif kilidi
Retarder sistemi: ZF İntarder
Dağlık bölgede sürüşler: Düz Arazi (%0-3)> Tepelik (%3-6) / Dağlık (%7-11)
2. (yarı) römork kaplini: 2. treyler, kaplin yok
Servis aralığı: Servis aralığı standart
Araç serileri: XF
Maksimum ortam sıcaklığı: Maks ortam sıcaklığı 38 derece
Ön dingil: Ön: 8,00 t, parabolik, 167N
Beşinci tekerlek montaj plakası: Montaj plakası, standart
Otomatikleştirilmiş şanzıman kontrolü: Manuel kumandalı oto. şanzıman - Full modeli