DAF XF 480 FT Çekici





































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri




















- Akü enerjisi izleme
Aerodinamik
- Tavan rüzgarlığı ve ayarı
- Yan çerçeveler
Araç teslimatı
- Kaldırma krikosu
- Takım kiti
- Tam Araç Tip Onayı (WVTA)
Fren sistemi
- Fren Performansı İzleme
- Park freni kumandası
Gövde yapımı için gövdeler ve hazırlıklar
- Uygulama konektörü
Güvenlik ve emniyet
- Araç Stabilite Kontrolü (VSC)
- Geri vites uyarısı
- Hırsızlık önleme sistemleri
Kabin dışı
- Far hüzmesi
- Kabin süspansiyonu
- Kabin tavanındaki yardımcı lambalar
- Kapı kilidi
- Ön görüş aynası
Kabin iç mekanı
- 'st yatak uygulaması
- Cam açıcılar
- Direksiyon simidi
- ECAS uzaktan kumanda
- Emniyet kemeri
- Kol dayanağı sürücü koltuğu
- Perdeler
- Polen filtresi
- Sürücü koltuğu
- Sürücü koltuğu
- Tavan kapağı ve kumandası
- Yardımcı kabin ısıtıcısı
- Yatakların üzerindeki koruma
Servis ve bakım
- ITS servis
Süspansiyon ve dingiller
- Dingil yükü izleme
Tahrik hattı
- Eco modu
Tekerlekler ve lastikler
- Tekerlek koruma halkaları
- Tekerlekler
Çeki demiri ve treyler donanımı
- Römork bağlantısı torpido gözü
İletişim ve sürüş yönetimi
- 'niversal FMS soketi
- Antenler
- Hız sınırlayıcı / takograf ayarı
Şasi
- Arka lambalar
- Arka çalışma lambası
- Arka çamurluklar
- Direksiyon sertifikası
- Sıçramayı önleme
- Ön koruma (FUP)
Dış güneşlik: Yeşil, saydam, dış güneşlik
Alt yatak şiltesi: Alt yatak, köpük şilte
Hız göstergesi: Skala hız göstergesi k/s
'cret toplama: Maut hazırlığı
Şasi rengi: C4P500GRY Şasi rengi gri
Renkli tavan rüzgarlığı: Renkli tavan rüzgarlığı: Brilliant White
Renkli yan rüzgarlıklar: Yan rüzgarlıkların rengi: Brilliant White
Renkli yan etekler: Olmayan özellik: Yan eteklerin rengi
Tahrik hattıyla ilgli brüt kombinasyon kütlesi GCM: Tahrik hattıyla ilgili maks. GCM 44.000 kg sınıf 2
Direksiyon sistemi: 1 devreli direksiyon sistemi
Ana ayna yüzeyi: Ana aynalar tümsek
Maksimum ortam sıcaklığı: Maks ortam sıcaklığı 38 derece
Hava emme tipi ve konumu: Hava emişi yüksek
Teslimat öncesi inceleme: Teknik özellik kontrolü, teknik kontrol
Servis aralığı: Servis aralığı uzatılmış
Tedarikçi lastikleri: Goodyear
Yedek lastik: SP, uygulanamaz
Şasi parça yerleşimi: standart parça yeri
Geçit: Basamaklı geçit, standart
Hava deposu malzemesi: Hava depoları çelik
Tekerlek takozları: İki tekerlek takozu
5. tekerlek KA boyutu: 5. tekerlek KA boyutu 670 mm
Pnömatik treyler bağlantısı: Pnömatik treyler bağlantısı avuç tipi
Elektrikli treyler bağlantısı: 24 V/15 pim elek. röm. bağ., kbl: 15 pim + EBS
Retarder sistemi: MX Motor Freni
Şasi çerçevesi uygulaması: Şasi hazırlığı standart
Şasi çerçevesi elemanı: Yan eleman 260/6.0 mm, takviye yok
Dingil mesafesi / arka çıkıntı: Dingil mesafesi 3,80 m / arka çıkıntı 0,99 m
Alt yatak: Çekmecesiz alt yatak
Şasi sürüş yüksekliği konumu: Tek sürüş yüksekliği konumu, standart yükseklik
Takograf etkinleşmesi: Takograf etkinleşmesi
Tavan spoyleri montajı: Tavan rüzgarlığı gevşek
Dış gürültü seviyesi: Standart gürültü seviyesi
Egzoz çıkış konumu: Yatay egzoz borusu, alçak
Otomatikleştirilmiş şanzıman kontrolü: Manuel kumandasız oto. şanzıman - Lite modeli
Uygulama sınıfı: Uygulama sınıfı 0
Tip plakası: Tip plakası standart
EAS konumu: EAS ünitesi sağ tarafta
AdBlue(R) deposu konumu ve içeriği: AdBlue® deposu, 90 litre, sol çamurluk üzerinde
Aksesuar güç kaynağı: Aksesuar güç kaynağı: standart
Motor rölanti kapatması: Motor rölanti kapatması, 5 dakika
Yardımcı lambalar ön: Sis lambaları
Müzik sistemi: Radyo/USB çalar, 2 hoparlör
Beşinci tekerlek: JOST JSK37C dökme demir 150+12 mm
Ön dingil: Ön: 8,00 t, parabolik, 163N
King pim çapı: King pim çapı 2 inç
Akü kutusu ve yedek lastik taşıyıcısı: Aküler arka çıkıntıda, stepne taşıyıcısı yok.
Güvenlik düzenlemeleri: Manuel ana şalter
Beşinci tekerlek montaj plakası: Montaj plakası, standart
Uzunluk beşinci tekerlek profili: Uzunluk beşinci tekerlek profili: standart
Hava tabancasının hazırlanması: Hava tabancası hazırlığı
Arka süspansiyon uygulaması: Stabilink arka süspansiyon
Arka dingil: Arka: 13,00 t, havalı süspansiyon, SR1344
Yakıt deposu konumu: Yakıt depoları, sol ve sağ
Diferansiyel kilidi: Mekanik dif kilidi
Farlar: LED farlar
Yakıt deposu: Alüm. yakıt dep 845+430 l, basamaklı, yks. 620mm
Otomatikleştirilmiş şanzıman yazılımı: Standart taşımacılık, Lite modeli
Geçit basamağı konumu: Geçit basamağı, sol taraf
Gündüz çalıştırma lambaları: LED gündüz sürüş farları
Sürücü Performans Asistanı: Sürücü Performansı Yardımcısı
Far panelinin ve tamponun rengi: Far paneli ve tampon: Brilliant White
Alt basamak kapağının rengi, kanatlı basamaklar: Br White alt bas., Stone Grey kabin bas. ve kanat
Yakıt ön filtre uygulaması: Isıtmalı yakıt ön filtresi
Kapı döşemesi: Kapı döşemesi: yumuşak dokuma kumaş
Alternatör ve akü: Alternatör 120 A, aküler 2x 230 Ah
Arka dingil oranı: Arka dingil oranı 2,21
Şanzıman: 12 vitesli TraXon 12TX2210 DD, 16,69-1,00
Hız sınırlayıcı ayarı: Hız sınırlayıcı ayarı 85 km/sa
Tahmine Dayalı Hız Sabitleyici: Tahmini Hız Sabitleyici lite
Kabin içi döşeme rengi: Kabin içi döşeme rengi, Dark Sand
Kabin yardımcı donanımları: Hava girişi, kol ve ayna kapakları siyah
CO2 göstergesi: CO2 göstergesi: E
Lastikler ön1 veya ön dingiller: F1,315/70R22.5GO KMAXS2 156/150 L Steering CBB
Lastikler döndürülen arka dingiller: R1,315/70R22.5GO KMAXD2 154/150 L Traction CBA
OBD gereksinimleri: OBD, Euro VI Adım D
Kaldırma cihazı kumandası: Kaldırma cihazı manuel kumandası
İş segmenti: Uzun mesafe
Uygulama: Genel taşımacılık
Gövde tipi: Tenteli / brandalı
Dağlık bölgede sürüşler: Düz Arazi (%0-3)> Tepelik (%3-6) / Dağlık (%7-11)
Yolculuk tipi: Tam yüksüz/yüklü
Yol durumu: Normal
Çalışma mevzuatı: Standart taşımacılık mevzuatı
Tescil edildiği ülke: Litvanya ruhsatı
2. (yarı) römork lastiği, arka: 2. treyler, arka lastikler yok
2. (yarı) römork arka dingili sayısı: 2. treyler, arka dingiller yok
2. Römork ön lastiği: 2. treyler, ön lastikler yok
(Yarı) römork lastiği, arka: 1. treyler, arka dingilde 385/65R22.5
(Yarı) römork arka dingilleri: 1. treyler, 9 ton arka dingiller
2. (yarı) römork arka dingilleri: 2. treyler, arka dingiller yok
Römork ön dingili sayısı: 1. treyler, ön dingil yok
2. römork ön dingili sayısı: 2. treyler, ön dingiller yok
(Yarı) römork arka dingili sayısı: 1. treyler, 3 arka dingil
Sürüş stili: Normal
(Yarı) römork kaplini: 1. treyler, kaplin yok
2. (yarı) römork kaplini: 2. treyler, kaplin yok
Römork ön dingilleri: 1. treyler, ön dingiller yok
2. Römork ön dingilleri: 2. treyler, ön dingiller yok
Araç profili: Çekici, yarı römork
(Yarı-)treyler tipi: Yarı römork
Kamyon yükleme işlemleri: Tam Kamyon Yükü (FTL) işler
Araç serileri: XF
Yakıt: kükürt içeriği: Olmayan özellik: yakıttaki kükürt miktarı
Kabin içi dekorasyon: Kabin içi dekorasyonu Delta siyah