MAN TLF 5000 Itfaiye Aracı














Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.




















ich biete ein MAN Hilfeleistungslöschfahrzeug an.
Update vom 20.11.:
230km Autobahnfahrt
Öldruck, Luftdruck, Kühlwasser: passen
Fahrzeug fährt über 100 km/h und hat die lange Achsübersetzung
Update 22.11.: Bilder von Strompanel, Stromerzeuger, DOT 21er Räder und erneuerter Mannschaftssitzbank hinzugefügt
Kommt aus der Industrie (Papierfabrik).
> guter Zustand, startet sofort, saugt, drückt, fährt, bremst
Fahrgestell: MAN
FIN: WMAF044070L013358
Laufleistung: 49.300km
Motorleistung: 272 kW bei 1.900 1/min (6-Zylinder Diesel)
Hubraum: 11.967 cm³
Getriebe: Automatikgetriebe ZF HP 600
zulässiges Gesamtgewicht: 25.000 kg
Leergewicht: 13.160kg
Anzahl Achsen: 3
Davon angetriebene Achsen: 2
(4x4+2 - die erste und zweite Achse sind angetrieben - ein 19.372 mit Zusatzachse also)
Länge: 8.770 mm
Breite: 2.300 mm
Höhe: 3.200 mm
Rosenbauer Aufbau
Rosenbauer NH30 Pumpe mit 40 bar Hochdruckteil
1* Schnellangriffseinrichtung HD/ND
pneumatischer Lichtmast
4000l Löschwassertank
1000l Schaummitteltank
große AHK mit Druckluftanlage
Astwabweiser SoSi Anlage.
Stromzerzeuger 8kW (vom Maschinisten-Raum startbar!)
Dach-Monitor
I am offering a MAN rescue fire truck.
Update from November 20:
230 km highway drive
Oil pressure, air pressure, coolant: OK
Vehicle drives over 100 km/h and has a long axle ratio
Update November 22: Added pictures of the power panel, power generator, DOT 21 wheels, and renewed crew bench seat
Comes from industry (paper factory).
> Good condition, starts immediately, sucks, presses, drives, brakes
Chassis: MAN
VIN: WMAF044070L013358
Mileage: 49,300 km
Engine power: 272 kW at 1,900 rpm (6-cylinder diesel)
Displacement: 11,967 cm³
Transmission: ZF HP 600 automatic transmission
Permissible total weight: 25,000 kg
Unladen weight: 13,160 kg
Number of axles: 3
Of which driven axles: 2
(4x4+2 – the first and second axles are driven – a 19.372 with additional axle)
Length: 8,770 mm
Width: 2,300 mm
Height: 3,200 mm
Rosenbauer superstructure
Rosenbauer NH30 pump with 40 bar high-pressure unit
1* rapid intervention unit HD/ND
Pneumatic light mast
4,000 l water tank
1,000 l foam tank
Large trailer coupling with compressed air system
Branch deflector SoSi system.
8 kW power generator (can be started from the engineer's compartment!)
Roof monitor
Translated with DeepL.com (free version)
Ofrezco un camión de bomberos MAN.
Actualización del 20/11:
230 km por autopista.
Presión de aceite, presión de aire, agua de refrigeración: correctas.
El vehículo alcanza más de 100 km/h y tiene una relación de transmisión larga.
Actualización del 22/11: se han añadido imágenes del panel eléctrico, el generador eléctrico, las ruedas DOT 21 y el asiento renovado para la tripulación.
Procede de la industria (fábrica de papel).
> Buen estado, arranca inmediatamente, aspira, presiona, conduce, frena.
Chasis: MAN.
FIN: WMAF044070L013358.
Kilometraje: 49 300 km
Potencia del motor: 272 kW a 1900 rpm (diésel de 6 cilindros)
Cilindrada: 11 967 cm³
Caja de cambios: automática ZF HP 600
Peso total admisible: 25 000 kg
Peso en vacío: 13 160 kg
Número de ejes: 3
De ellos, ejes motrices: 2
(4x4+2: el primer y el segundo eje son motrices, es decir, un 19 372 con eje adicional)
Longitud: 8770 mm
Anchura: 2300 mm
Altura: 3200 mm
Carrocería Rosenbauer
Bomba Rosenbauer NH30 con unidad de alta presión de 40 bar
1* dispositivo de ataque rápido HD/ND
Mástil de iluminación neumático
Depósito de agua de extinción de 4000 l
Depósito de espumógeno de 1000 l
Gran enganche trasero con sistema de aire comprimido
Deflector de ramas Sistema SoSi.
Generador eléctrico de 8 kW (¡arrancable desde la sala del maquinista!)
Monitor de techo
Traducción realizada con la versión gratuita del traductor DeepL.com