San Luca Primo Bot





















































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri





















- M/N San Luca Primo — Rina 53832 (the asset is subject to a charter contract until September 30, 2025). (RINA Classification Society No. 53832 - International Call Sign IOZQ - Year of construction 1974 - Type M/N – Split Hopper Unit - Service Split Hopper Unit, with the following characteristics: Overall length (m) 60.09 - Overall beam (m) 12.40 - Overall height (m) 5 - Gross tonnage GT 1070 - Net tonnage NT 321 - Construction material: Hull: Steel - Superstructure: Steel - Propulsion engines: Two (Diesel) - Four-stroke Manufacturer: Cummins - Total power kW 522 x 2 @ 1,800 rpm Model: KTA 38-MO Year of construction 2003
- Motor dredger BA817 — Rina 57559 (RINA Classification Society No. 57559 - International Call Sign INLZ - Year of construction 1975 - Type Motor Pontoon - Service Cargo Transport (Excavated Material), with the following characteristics: Overall Length (m) 58.93 - Overall Beam (m) 9.52 - Overall Height (m) - Gross Tonnage GT 428.24 - Net Tonnage NT 428.24 - Construction Material: Hull: Steel - Superstructure: Steel - Propulsion Engines: 2 (Diesel) - 4T Manufacturer: SAAB Scania (Sweden) - Total Power: 202 kW x 2 @ --- rpm Model: DS14A01)
- M/boat MB2 (RO – 1V 4043); (Year of construction 1982 – Unladen Weight approximately 33 t – Length 30.00 m – beam 4.20 m – height 1.50 m – gross tonnage 47 t – capacity 100 t – engine: 1 x 95.59 kW – navigation type: inland and mixed waters – seaworthiness certificate expired 31.07.2010) M/barca Dafne; (steel motor vessel - built in 1970 – unladen weight approximately 243 t – length 50.05 m – beam 7.80 m – height 2.40 m – gross tonnage 209.84 t – net tonnage 209.84 t – capacity 650 t – engine: 1 x 83 HP – navigation type: inland and lagoon waters – seaworthiness certificate expired 31.07.2010)
- M/barca Salci III — Rina 38322 (built ... 1957 – unladen weight approximately 65 tons – length 20.04 m – width 5.25 m – height 3.00 m – gross tonnage 57.12 tons – capacity 9.24 tons – without engine – navigation type: within twelve miles of the national coast – seaworthiness certificate expired July 31, 2015
- Quick Silver 630 speedboat (at the Nordio shipyard)
- Quick Silver 640 speedboat (at the Milesi shipyard)
- Maurizio CIII pontoon (at the Slima shipyard in Croatia)
- Prefabricated office building on the shipyard, approximately 20 square meters, with air conditioning
- Prefabricated office building on the shipyard
- O&K RH 12 crawler excavator
- Ruston Bucyrus RB 71 Series IIIC crawler excavator
- Ruston Bucyrus RB 400 SC crawler crane 44,000 kg.
- Weighbridge – Laveccio
- Transportable diesel tank
- JCB 35x backhoe loader
- Caterpillar 229 and 325 C crawler excavators
- Argenterio TB98/8000 hydraulic material handling unit (installed on MB2)
- M/N San Luca Primo — Rina 53832 (bene è oggetto di contratto di noleggio sino al 30.09.2025).(Ente di classifica RINA N. 53832 - Nominativo Internazionale IOZQ - Anno di costruzione 1974 - tipologia M/N – split hopper unit - Servizio split hopper unit, avente le seguenti caratteristiche: Lunghezza f.t. (m) 60.09 - Larghezza f.f. (m) 12,40 - Altezza di costruzione (m) 5 - Stazza lorda GT 1070 - Stazza netta NT 321 - Materiale di costruzione Scafo: acciaio - Sovrastrutture: acciaio - Motori di propulsione 2 (Diesel) - 4T Costruttore: Cummins - potenza complessiva kW 522 x 2 @ 1.800 giri/min modello KTA 38-MO anno di costruzione 2003
- Motodraga BA817 — Rina 57559 (Ente di classifica RINA N. 57559 - Nominativo Internazionale INLZ - Anno di costruzione 1975 - tipologia Moto Pontone - Servizio Trasporto merci (Materiale di escavazione), avente le seguenti caratteristiche: Lunghezza f.t. (m) 58.93 - Larghezza f.f. (m) 9.52 - Altezza di costruzione (m) - Stazza lorda GT 428.24 - Stazza netta NT 428.24 - Materiale di costruzione Scafo: acciaio - Sovrastrutture: acciaio - Motori di propulsione 2 (Diesel) - 4T Costruttore: SAAB Scania (Svezia) - potenza complessiva kW 202 x 2 @ --- giri/min modello DS14A01)
- M/barca MB2 (RO – 1V 4043); (anno di costruzione 1982 – peso navale vacante 33t circa – lunghezza 30,00 m – larghezza 4,20 m – altezza 1,50 m – stazza lorda 47t – portata 100t – motorizzazione: 1 motore x 95,59 kw – tipo navigazione: acque interne e promiscue – certificato navigabilità scaduto 31.07.2010) M/barca Dafne; (motonave in acciaio - anno di costruzione 1970 – peso navale vacante 243t circa – lunghezza 50,05 m – larghezza 7,80 m – altezza 2,40 m – stazza lorda 209,84t – stazza netta 209,84t - portata 650t – motorizzazione: 1 motore x 83HP – tipo navigazione: acque interne e lagunari – certificato navigabilità scaduto 31.07.2010)
- M/barca Salci III — Rina 38322 (anno di costruzione 1957 – peso navale vacante 65t circa – lunghezza 20,04 m – larghezza 5,25 m – altezza 3,00 m – stazza lorda 57,12t – portata 9,24t – senza motore – tipo navigazione: entro dodici miglia dalla costa nazionale – certificato navigabilità scaduto 31.07.2015)
- Motoscafo Quick Silver 630 (presso Cantiere Nordio)
- Motoscafo Quick Silver 640 (presso Cantiere Milesi)
- Pontone Maurizio CIII (presso cantiere Slima in Croazia)
- Box ufficio prefabbricato cantiere di circa 20 mq c/di condizionatore
- Box ufficio prefabbricato cantiere
- Escavatore cingolato O&K – RH 12
- Escavatore a corda cingolato Ruston Bucyrus - RB 71 Serie IIIC
- Gru cingolata Ruston Bucyrus - RB 400 SC 44.000 kg.
- Pesa a ponte – Laveccio
- Serbatoio Gasolio trasportabile
- Terna JCB 35x
- Escavatori cingolati Caterpillar 229 e 325 C
- Gruppo presa materiali Argenterio TB98/8000 idraulico (installato su MB2)