Yeni TB-1 Bagaj Arabası
≈ €4.294
Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri


Стояночный тормоз является механическим, с блокировкой передних колес и приводом от водила;
Передние колеса оснащены стояночным тормозом удерживающим тележку с полным грузом на площадке с углом уклона 4 градуса;
Водило служит для сцепки с тягачом или другой тележкой, а также для торможения и растормаживания тележки;
Оборудована ручным сцепным устройством с подпружиненным шкворнем;
В задней части платформы расположено сцепное устройство, служащее для сцепки с другой багажной тележкой при движении автопоездом в аэропортах;
Имеет усиленные переднюю и заднюю стенки;
Передние колеса тележки багажной оснащены поворотным устройством;
Водило имеет угол поворота 180°;
Размер колеи задних и передних колес является одинаковым;
По углам тележки и водила, в местах, исключающих повреждение, расположены светоотражающие элементы;
Защитное покрытие основных металлических конструкций – краска повышенной стойкости;
Колеса — большегрузные колеса с суперэластичной цельнолитой резиновой шиной, с ободом из листовой стали, на шарикоподшипниках;
Комплектуется тентом, который обеспечивает защиту от осадков и сохранность груза при транспортировке;