MAN TGS 41.360 8X4 BB Konteyner Taşıyıcı Kamyon

















Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri











- Leaf spring suspension
= More information =
General information
Colour: N.v.t.
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Front axle 2: Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension
Functional
Make of bodywork: Trans-Com TRC-45ST
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
- Blattfederung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Farbe: N.v.t.
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Marke des Aufbaus: Trans-Com TRC-45ST
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Farve: N.v.t.
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Karosserifabrikat: Trans-Com TRC-45ST
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
- Suspensión
= Más información =
Información general
Color: N.v.t.
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Marca carrocería: Trans-Com TRC-45ST
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Daños: ninguno
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Couleur: N.v.t.
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu avant 2: Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Marque de construction: Trans-Com TRC-45ST
Condition
État général: bon
État technique: bon
Dommages: aucun
- Bladvering
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Automatische vetsmering
- Bijrijdersstoel
- Elektrische spiegels
- Luchtgeveerde stoel
= Meer informatie =
Algemene informatie
Kleur: N.v.t.
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Vooras 2: Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Functioneel
Merk opbouw: Trans-Com TRC-45ST
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kolor: N.v.t.
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Trans-Com TRC-45ST
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cor: N.v.t.
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Funcional
Marca da carroçaria: Trans-Com TRC-45ST
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Danos: nenhum
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Цвет: N.v.t.
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Марка кузова: Trans-Com TRC-45ST
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Allmän information
Färg: N.v.t.
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Framaxel 2: Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Trans-Com TRC-45ST
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri