DAF XF 440 GVW 20.500 Kg / 9 T Vooras / Wielbasis 400 Cm Çekici





































Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.
Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.
Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.
Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.
En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.
- Ön ödemenin karta transferi
- İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
- “Emanetçi” hesabına transfer
- Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
- Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
- Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
- Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
- Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Satıcı iletişim bilgileri












- Araç ısıtıcısı
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon
- Çeki demiri
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Disc brakes
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab
- Trailer coupling
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385-65-22.5; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre size: 315-70-22.5; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Jan-Willem Keurentjes for more information
- Буксирен прът
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Kotoučové brzdy
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Závěs pro přívěs
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anhängerkupplung
- Blattfederung
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385-65-22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Refenmaß: 315-70-22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Jan-Willem Keurentjes, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Trækstang
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385-65-22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315-70-22.5; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Δισκόφρενα
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- άγκιστρο ρυμούλκησης
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- Frenos de disco
- Gancho de remolque
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385-65-22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315-70-22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Vetokoukku
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Crochet de traction
- Direction assistée
- Freins à disque
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385-65-22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315-70-22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Lisnata opruga
- Poluga za vuču
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tárcsafékek
- Vonófej
- Freni a disco
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Lucht veringsysteem
- Passagiersstoel
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Trailer coupling
= Bijzonderheden =
Nederlandse registratie / Dutch documents
9 Tons vooras
Wielbasis 400 cm
Alcoa
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385-65-22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenmaat: 315-70-22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Jan-Willem Keurentjes
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Servostyring
- Skivebremser
- Tilhengerfeste
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hak do holowania
- Hamulce tarczowe
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385-65-22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315-70-22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Gancho de reboque
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385-65-22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315-70-22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Bară de remorcare
- Cabină de dormit
- Frâne cu disc
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Усилитель рулевого управления
- Фаркоп
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385-65-22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Размер шин: 315-70-22.5; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Ťažné zariadenie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Släpvagnskoppling
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385-65-22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckets storlek: 315-70-22.5; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra