Scania Vabis L76 Ernest Holmes Wrecker Çekici Kamyon

PDF
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 1 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 2 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 3 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 4 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 5 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 6 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 7 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 8 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 9 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 10 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 11 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 12 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 13 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 14 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 15 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 16 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 17 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 18 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 19 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 20 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 21 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 22 - Autoline
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon | Görüntü 23 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/23
PDF
€29.500
KDV hariç fiyat
≈ 1.378.000 TL
€35.695
KDV dahil fiyat
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Scania
İlk tescil: 1965-09-13
Km: 513.380 km
Yük kapasitesi: 10.090 kg
Net ağırlık: 7.910 kg
Brüt ağırlık: 18.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Satıcı stok no: 43448
Kiralama mümkündür
İlan tarihi: 18 Tem 2025
Açıklama
Kaba ölçüler: 7,5 m × 2,45 m × 3,2 m
Motor
Güç: 209 bg (154 kW)
Yakıt: dizel
Vites kutusu
Tip: mekanik
Akslar
Aks sayısı: 2
Aks konfigürasyonu: 4x2
Süspansiyon: makas/makas
Aks aralığı: 5.000 mm
İkiz lastik
İlk aks: 11.00 20
İkinci aks: 11.00 20
Kabin ve konfor
Güneşlik
İlave seçenekler
Stepne
Ek parçalar
PTO
Ek ekipman
Alet kutusu
Çeki demiri
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker çekici kamyon

Türkçe
- Kaplin
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Steel suspension front and back side

= Remarks =

Fully restored Scania Vabis L76 recovery truck with Ernest Holmes wrecker body from Tennessee USA.
The Scania was used by the first owner from 1965 to 1989, from 1989 the car was owned by the second owner who carried out a complete restoration (photos available)
A unique collector's item.

Construction :
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Wood winch
- 2 x Holmes Wrecker winch (type 3540)
- Multiple storage boxes
- Radio

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day

Axle configuration
Tyre size: 11.00 20
Front axle: Max. axle load: 5300 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction

Interior
Number of seats: 3

Environment
Emission class: Euro 0

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Предно и задно ресорно окачване
- Съединение
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfeder vorne und hinten
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Vollständig restaurierter Scania Vabis L76 Bergungswagen mit Ernest Holmes-Abschleppwagenaufbau aus Tennessee, USA.
Der Scania wurde von 1965 bis 1989 vom ersten Besitzer benutzt, ab 1989 war das Auto im Besitz des zweiten Besitzers, der eine komplette Restaurierung durchführte (Fotos verfügbar).
Ein einzigartiges Sammlerstück.

Aufbau:
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Holzwinde
- 2 x Holmes Wrecker Winde (Typ 3540)
- Mehrere Aufbewahrungsboxen
- Radio

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 11.00 20
Vorderachse: Max. Achslast: 5300 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3

Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring for og bag
- Kobling

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 11.00 20
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5300 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion

Interiør
Antal sæder: 3

Miljø
Emissionsklasse: Euro 0

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κοτσαδόρος
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Acoplamiento
- Suspensión de ballestas delante y atrás

= Comentarios =

Camión de recuperación Scania Vabis L76 totalmente restaurado con carrocería Ernest Holmes de Tennessee, EE. UU.
El Scania fue utilizado por el primer propietario de 1965 a 1989, desde 1989 el coche fue propiedad del segundo propietario que llevó a cabo una restauración completa (fotos disponibles)
Una pieza única de coleccionista.

Estructura :
- Ernest Holmes Demoledor
- 1 cabrestante de madera.
- 2 cabrestantes Holmes Wrecker (tipo 3540)
- Múltiples cajas de almacenamiento
-Radio

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 11.00 20
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5300 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla

Interior
Número de plazas sentadas: 3

Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Chape d'attelage
- Suspension à lames avant et arrière

= Remarques =

Camion de dépannage Scania Vabis L76 entièrement restauré avec carrosserie de dépanneuse Ernest Holmes du Tennessee USA.
Le Scania a été utilisé par le premier propriétaire de 1965 à 1989, à partir de 1989 la voiture appartenait au deuxième propriétaire qui a effectué une restauration complète (photos disponibles)
Une pièce de collection unique.

Structure :
- Le dépanneur d'Ernest Holmes
- 1 x treuil en bois
- 2 treuils Holmes Wrecker (type 3540)
- Plusieurs boîtes de rangement
-Radio

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour

Configuration essieu
Dimension des pneus: 11.00 20
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5300 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple

Intérieur
Nombre de places assises: 3

Environnement
Classe d'émission: Euro 0

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Raccordo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Vangmuil

Overige
- Bladvering voor en achter

= Bijzonderheden =

Volledig gerestaureerde Scania Vabis L76 bergingswagen met Ernest Holmes wrecker opbouw uit Tennessee USA.
De Scania is van 1965 tot 1989 in gebruik geweest bij de eerste eigenaar, vanaf 1989 is de wagen in bezit geweest van de tweede eigenaar die een volledige restauratie uitgevoerd heeft (foto’s aanwezig)
Een uniek collectors item.

Opbouw :
- Ernest Holmes wrecker
- 1 x Wood lier
- 2 x Holmes Wrecker lier (type 3540)
- Meerdere opbergkisten
- Radio

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 11.00 20
Vooras: Max. aslast: 5300 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Bladfjæring foran og bak
- Kobling
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resor z przodu i z tyłu
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 11.00 20
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5300 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3

Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Suspensão de molas dianteira e traseira

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 11.00 20
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5300 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples

Interior
Número de bancos: 3

Ambiente
Classe de emissões: Euro 0

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cuplă
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сцепление

= Примечания =

Полностью отреставрированный эвакуатор Scania Vabis L76 с эвакуационным кузовом Ernest Holmes из Теннесси, США.
Scania использовалась первым владельцем с 1965 по 1989 год, с 1989 года автомобиль принадлежал второму владельцу, который провел полную реставрацию (есть фото)
Уникальный коллекционный предмет.

Установка:
- Эрнест Холмс Рекер
- 1 х Wood лебедка
- 2 лебедки Holmes Wrecker (тип 3540)
- Несколько инструментальных ящиков
- Радио

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Размер шин: 11.00 20
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5300 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3

Экология
Уровень выбросов: Euro 0

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- Spojka
= Extra tillval och tillbehör =

- Främre och bakre bladfjäder
- Koppling

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 11.00 20
Framaxel: Max. axellast: 5300 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning

Interiör
Antal sittplatser: 3

Miljö
Utsläppsklass: Euro 0

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€35.000 ≈ 1.635.000 TL
1988
601.450 km
Güç 404 bg (297 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 7.950 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€35.000 ≈ 1.635.000 TL
1987
557.807 km
Güç 305 bg (224 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 8.740 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€19.500 ≈ 910.800 TL
1975
374.801 km
Güç 296 bg (218 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 3.850 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€369.500 ≈ 17.260.000 TL
2017
17.951 km
Güç 730 bg (537 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 8.865 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€28.000 ≈ 1.308.000 TL
1974
201.894 km
Güç 321 bg (236 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 8.720 kg Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€22.500 ≈ 1.051.000 TL
1971
557.451 km
Güç 230 bg (169 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 8.170 kg Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€32.450 ≈ 1.516.000 TL
2010
722.174 km
Güç 238 bg (175 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 5.611 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.399.000 TL
2011
622.029 km
Güç 241 bg (177 kW) Yakıt dizel Yük kapasitesi 6.000 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Satıcıyla iletişime geç
€174.950 ≈ 8.171.000 TL
1994
151.603 km
Güç 420 bg (309 kW) Avro Euro 1 Yakıt dizel Yük kapasitesi 7.020 kg Aks konfigürasyonu 8x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Satıcıyla iletişime geç
€79.500 ≈ 3.713.000 TL
2020
310.588 km
Güç 250 bg (184 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 3.225 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€149.500 ≈ 6.983.000 TL
2002
489.459 km
Güç 430 bg (316 kW) Avro Euro 3 Yakıt dizel Yük kapasitesi 7.530 kg Aks konfigürasyonu 8x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.399.000 TL
2012
785.489 km
Güç 250 bg (184 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 3.950 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€43.000 ≈ 2.008.000 TL
2015
768.368 km
Güç 238 bg (175 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 5.888 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.500 ≈ 1.378.000 TL
1999
902.804 km
Güç 460 bg (338 kW) Yük kapasitesi 12.400 kg Aks konfigürasyonu 6x4
Finlandiya, Jyväskylä
Kenttäsepät Oy
Autoline'da 3 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€34.950 ≈ 1.632.000 TL
2000
429.107 km
Güç 232 bg (171 kW) Avro Euro 2 Yakıt dizel Yük kapasitesi 3.700 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Satıcıyla iletişime geç
€23.500 ≈ 1.098.000 TL
1963
19.643 km
Güç 135 bg (99 kW) Yakıt benzin Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Andelst
CLEANMAT
Autoline'da 14 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.780 ≈ 1.157.000 TL
1981
214.000 km
Aks konfigürasyonu 6x4 Süspansiyon makas/makas
Hollanda, Bad Nieuweschans
Satıcıyla iletişime geç
€38.750 ≈ 1.810.000 TL
2010
892.295 km
Güç 250 bg (184 kW) Avro Euro 5 Yakıt dizel Yük kapasitesi 3.700 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Someren
STIENEN TRADING BV
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€35.000 ≈ 1.635.000 TL
2011
650.000 km
Avro Euro 5 Aks konfigürasyonu 6x2 Süspansiyon makas/pnömatik Bocurgat
Polonya, Ilza
LAMKAD
Autoline'da 9 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€38.950 ≈ 1.819.000 TL
2015
794.151 km
Güç 238 bg (175 kW) Avro Euro 6 Yakıt dizel Yük kapasitesi 5.942 kg Aks konfigürasyonu 4x2 Süspansiyon makas/pnömatik
Hollanda, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autoline'da 10 yıl
Satıcıyla iletişime geç