Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, Alçak Şasi Yarı Römork

PDF
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 25 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 26 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 27 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 28 - Autoline
Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork | Görüntü 29 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/29
PDF
€26.950
KDV hariç fiyat
≈ 1.263.000 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Nooteboom
Üretim tarihi: 2005-01
İlk tescil: 2005-01-07
Yük kapasitesi: 29.600 kg
Net ağırlık: 14.400 kg
Brüt ağırlık: 44.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6223 km to "United States/Ashburn"
Satıcı stok no: NO000720
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Açıklama
Kaba ölçüler: genişlik - 2,52 m
Akslar
Marka: SAF
Aks sayısı: 4
Döner dingil
İkiz lastik
İlk aks: 205x65x17.5
İkinci aks: 205x65x17.5
Üçüncü aks: 205x65x17.5
Dördüncü aks: 205x65x17.5
Frenler
ABS
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING, alçak şasi yarı römork

İngilizce
Refenmaß: 205x65x17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 6600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 6600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 6600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 6600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Kennzeichen: OH-42-TH
Dækstørrelse: 205x65x17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Registreringsnummer: OH-42-TH
Tyre size: 205x65x17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 6600 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 6600 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 6600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 4: Max. axle load: 6600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Extendable superstructure: Yes
Registration number: OH-42-TH
Tamaño del neumático: 205x65x17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Superestructura extensible: Sí
Matrícula: OH-42-TH
Dimension des pneus: 205x65x17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Superstructure extensible: Oui
Numéro d'immatriculation: OH-42-TH
Asconfiguratie
Bandenmaat: 205x65x17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 6600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 6600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 6600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 4: Max. aslast: 6600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%

Functioneel
Uitschuifbare opbouw: Ja

Identificatie
Kenteken: OH-42-TH

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Rozmiar opon: 205x65x17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Numer rejestracyjny: OH-42-TH
Tamanho dos pneus: 205x65x17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 6600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 6600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 6600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 6600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Superestrutura extensível: Sim
Número de registo: OH-42-TH
Размер шин: 205x65x17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Регистрационный номер: OH-42-TH
Däckets storlek: 205x65x17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 6600 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 6600 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 6600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 4: Max. axellast: 6600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Utdragbar kaross: Ja
Registreringsnummer: OH-42-TH
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€29.950 ≈ 1.403.000 TL
2006
Yük kapasitesi 31.760 kg Net ağırlık 13.240 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.950 ≈ 1.169.000 TL
2003
Yük kapasitesi 31.440 kg Net ağırlık 13.560 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.950 ≈ 1.122.000 TL
2008
Yük kapasitesi 35.440 kg Net ağırlık 12.160 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€27.950 ≈ 1.310.000 TL
2009
Yük kapasitesi 36.660 kg Net ağırlık 11.740 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.950 ≈ 1.122.000 TL
2009
Yük kapasitesi 38.320 kg Net ağırlık 9.680 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€31.500 ≈ 1.476.000 TL
2002
Yük kapasitesi 47.150 kg Net ağırlık 12.850 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Hoogerheide
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2006
Yük kapasitesi 39.240 kg Net ağırlık 14.760 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.000 ≈ 1.078.000 TL
2008
Aks sayısı 3
Hollanda, Hoogerheide
Satıcıyla iletişime geç
€54.500 ≈ 2.554.000 TL
2007
Yük kapasitesi 34.280 kg Net ağırlık 16.720 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
Autoline'da 7 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2007
Yük kapasitesi 117.600 kg Net ağırlık 27.800 kg Aks sayısı 7
Hollanda, Raalte
Gomez Trading Holland BV
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2007
Yük kapasitesi 117.600 kg Net ağırlık 27.800 kg
Hollanda, Assen
De Borg Trading Company
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2003
Yük kapasitesi 50.980 kg Net ağırlık 20.020 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
Autoline'da 6 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.750 ≈ 1.113.000 TL
2011
Yük kapasitesi 37.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.950 ≈ 1.122.000 TL
2003
Yük kapasitesi 32.880 kg Net ağırlık 15.120 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€14.950 ≈ 700.500 TL
2005
Yük kapasitesi 26.275 kg Net ağırlık 11.725 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2005
Yük kapasitesi 33.540 kg Net ağırlık 11.460 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€27.000 ≈ 1.265.000 TL
1989
Aks sayısı 3
Hollanda, Hoogerheide
Satıcıyla iletişime geç