Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER Alçak Şasi Yarı Römork

PDF
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 1 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 2 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 3 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 4 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 5 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 6 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 7 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 8 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 9 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 10 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 11 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 12 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 13 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 14 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 15 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 16 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 17 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 18 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 19 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 20 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 21 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 22 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 23 - Autoline
Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork | Görüntü 24 - Autoline
İlanla ilgileniyor musunuz?
1/24
PDF
€14.950
KDV hariç fiyat
≈ 700.500 TL
Satıcıyla iletişime geç
Marka: Faymonville
Üretim tarihi: 2005-07
İlk tescil: 2005-07-21
Yük kapasitesi: 26.275 kg
Net ağırlık: 11.725 kg
Brüt ağırlık: 38.000 kg
Bulunduğu yer: Hollanda Groot-Ammers6223 km to "United States/Ashburn"
Satıcı stok no: FA113818-G
İlan tarihi: 1 aydan fazla
Akslar
Marka: BPW
Aks sayısı: 2
Döner dingil
İkiz lastik
İlk aks: 245/70R17.5
İkinci aks: 245/70R17.5
Durum
Durum: 2.el

Daha fazla bilgi — Faymonville STZ-2AA - 2 AXLES STEERING - BED: 7,40 + 3,55 METER alçak şasi yarı römork

İngilizce
Refenmaß: 245/70R17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Höhe der Ladefläche: 94 cm
Dækstørrelse: 245/70R17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Gulvhøjde i lastrum: 94 cm
Tyre size: 245/70R17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Steering; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Height of cargo floor: 94 cm
Tamaño del neumático: 245/70R17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Altura piso de carga: 94 cm
Dimension des pneus: 245/70R17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Hauteur du plancher de chargement: 94 cm
Bandenmaat: 245/70R17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Hoogte laadvloer: 94 cm
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Rozmiar opon: 245/70R17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Wysokość podłogi ładowni: 94 cm
Tamanho dos pneus: 245/70R17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Altura do piso da bagageira: 94 cm
Размер шин: 245/70R17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Высота грузового пола: 94 cm
Däckets storlek: 245/70R17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Höjd på lastgolv: 94 cm
Önemli
Bu teklif bilgi edinme içindir. Lütfen satıcıdan daha kesin bilgi talep edin.
Satın alma ipuçları
Güvenlik ipuçları
Satıcının Doğrulanması

Düşük fiyattan ekipman satın almaya karar verirseniz gerçek satıcı ile iletişime geçtiğinizden emin olun. Ekipmanın sahibi hakkında bulabildiğiniz kadar çok bilgi edinmeye çalışın. Hile yapmanın bir yolu da kendinizi gerçek bir şirket olarak göstermektir. Şüpheye düşmeniz halinde, geribildirim formu üzerinden ek kontrol yapmamız için bizi bilgilendirin.

Fiyat Kontrolü

Bir satın alma yapmaya karar vermeden önce seçtiğiniz ekipmanın ortalama fiyatını anlamak için çeşitli satış tekliflerini dikkatli bir şekilde inceleyin. Beğendiğiniz teklifin fiyatı benzerlerinden çok daha düşükse biraz düşünün. Önemli bir fiyat farkı gizlenen kusurların veya satıcının dolandırıcılık yapma çabasının bir göstergesi olabilir.

Benzer ekipman için ortalama fiyattan çok farklı fiyattaki bir ürünü satın almayın.

Şüpheli güvencelere ve ön ödemeli ürünlere onay vermeyin. Şüpheye düşmeniz halinde, ayrıntıları netleştirmekten çekinmeyin, ilave fotoğraflar ve ekipmanın belgelerini isteyin, belgelerin orijinalliğini kontrol edin, soru sorun.

Şüpheli ön ödeme

En yaygın dolandırıcılık biçimi. Hileci satıcılar bir ekipmanı satın alma hakkınızı “ayırtmak” için belirli bir miktar peşin ödeme talep edebilir. Böylelikle dolandırıcılar yüksek miktarda para toplayıp ortadan kaybolabilirler, bir daha iletişime geçemezsiniz.

Bu dolandırıcılığın çeşitleri aşağıdakileri içerebilir:
  • Ön ödemenin karta transferi
  • İletişim sırasında satıcı şüphe uyandırıyorsa para transferi işlemini doğrulayan belgeler olmadan peşin ödeme yapmayın.
  • “Emanetçi” hesabına transfer
  • Bu tür bir istek sizi harekete geçirmelidir, büyük ihtimalle bir dolandırıcı ile iletişim kuruyorsunuz.
  • Benzer isimdeki bir şirket hesabına transfer
  • Dikkatli olun, dolandırıcılar, adda küçük değişiklikler yaparak kendilerini iyi bilinen şirketler gibi göstermeye çalışabilir. Şirket adı şüpheliyse para transferi yapmayın.
  • Gerçek bir şirketin faturasına kendi bilgilerini yerleştirme
  • Bir transfer gerçekleştirmeden önce, belirtilen detayların doğru olduğundan ve belirtilen şirketle ilişkili olduğundan emin olun.
Bir dolandırıcılık mı buldunuz?
Bizi bilgilendirin
Güvenlik ipuçları
PDF
Makine veya araç mı satıyorsunuz?
Bunu bizimle yapabilirsiniz!
Benzer ilanlar
€14.900 ≈ 698.200 TL
2005
Yük kapasitesi 34.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Veghel
Satıcıyla iletişime geç
€38.750 ≈ 1.816.000 TL
2007
Yük kapasitesi 31.400 kg Net ağırlık 10.600 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2004
Yük kapasitesi 42.320 kg Net ağırlık 12.680 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2002
Yük kapasitesi 22.000 kg Net ağırlık 11.040 kg Aks sayısı 2
Hollanda, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
Autoline'da 11 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€26.950 ≈ 1.263.000 TL
2005
Yük kapasitesi 29.600 kg Net ağırlık 14.400 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2005
Yük kapasitesi 33.540 kg Net ağırlık 11.460 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€29.950 ≈ 1.403.000 TL
2006
Yük kapasitesi 31.760 kg Net ağırlık 13.240 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€24.950 ≈ 1.169.000 TL
2003
Yük kapasitesi 31.440 kg Net ağırlık 13.560 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€21.950 ≈ 1.029.000 TL
2007
Yük kapasitesi 27.270 kg Net ağırlık 11.730 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€15.950 ≈ 747.400 TL
2002
999 km
Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 9.260 kg Aks sayısı 3
Hollanda, BERINGE
BR Machinery
Autoline'da 8 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€17.900 ≈ 838.700 TL
2007
Yük kapasitesi 33.380 kg Süspansiyon pnömatik/pnömatik Net ağırlık 9.620 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Geleen
EDDY MOERMANS
Autoline'da 20 yıl
Satıcıyla iletişime geç
€23.950 ≈ 1.122.000 TL
2003
Yük kapasitesi 32.880 kg Net ağırlık 15.120 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
Autoline'da 2 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2005
Yük kapasitesi 36.400 kg Net ağırlık 13.200 kg Aks sayısı 4
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç
Talep üzerine fiyat
2005
Yük kapasitesi 30.370 kg Net ağırlık 8.630 kg Aks sayısı 3
Hollanda, Woudenberg
Xiffix B.V.
Autoline'da 13 yıl
Satıcıyla iletişime geç