Kamyonlar Bitüm Tankerleri
31 ilan: Kamyonlar bitüm tankerleri







YENI VE IKINCI EL KAMYONLAR BITÜM TANKERLERI: BAŞLICA ÖZELLIKLER VE ÇEŞITLER
Bitüm tankeri – ağır petrol ürünlerinin (bitüm, mazot, petron katranı ve başka) taşınması için tasarlanmış tanker kamyonu çeşitidir.
Bu tip tanker kamyonunun yapı özelliyinin esas görevi taşınan maddeleri sıvı halinde tutmak zorunluluğudur. Bitümlü malzemeler tankerlere üst kapaklardan yaklaşık 150°С - 230°С aralığı sıcaklıkta dolduruluyor, boşaltmaysa özel boşaltma donanımı yardımcılığıyla kendisi akar şekilde ya da pompa kullanılmakla yapılır. Yaklaşık 110-120°С sıcaklıkda bitüm akıcılığını kaybeder (ancak bitüm markasına göre bu sıcaklık göstergesi yaklaşık 80°С’den 170°С’ye kadar da değişebilir). Buna uygun olarak malzemelerin gerekli kalitesini koruyub saklamak için tankerin içerisinde yeterli sıcaklığı koruyub saklamak gerekir.
Nispeten yakın mesafelere taşıma yapıldığı zaman bu amaca tankın kendi izotermik özelliği hesabına ulaşıbilir (ısı izolasyonu katının, örneğin mineral yun yardımcılığıyla gerçekleştirilebilir). Ancak sorunun bu tür teknik çözümü ısı sıcaklık kaybını tamamen aradan kaldırmadığı için, daha uzun mesafeye taşıma yapıldığı zaman ek ısıtma donanımı kullanılmaktadır. Bu zaman ilk olarak «buhar gömleği», hem de dizel, gaz yağı, termo yağ ve başka ısı sistemleri söz konusudur. Böylece tankerin içerisindeki sıcaklığı 200-250°С seviyesine kadar tutmak mümkün olur.
Taşınan malzemelerin homjenliyini sağlamak için birçok bitüm tankeri tankları malzeme karıştırma mekanizmalarıyla donatılıyorlar.
Gerekli ek takma donanım kurulduğundan sonra bitüm tankerinin kolaylıkla asfalt distribütörüne dönüşe bilmesini de vurgulamak gerekir.
Bizim Web sitemizin bu bölümünde Siz Scania, Volvo, MAN, Renault, Mercedes-Benz gibi üreticilerin şasisi üzerinde ikinci el bitüm tankerlerinin satışıyla ilgili en karlı teflifler bulabilirsiniz.
kamyonlar bitüm tankerleri fiyatları
Volvo N-series | Üretim tarihi: 1985, km: 610.000 km, yakıt: dizel, aks konfigürasyonu: 6x2, süspansiyon: makas/pnömatik | €21.000 |
Volvo N12 | Üretim tarihi: 1985, km: 610.000 km, yakıt: dizel, aks konfigürasyonu: 6x2, süspansiyon: makas/pnömatik | €21.000 |
Renault 320 DCI Premium | Yıl: 2002, km: 209.115 km, güç: 320 bg (235 kW) | €26.500 |
Renault Premium 370 dci | Yıl: 2004, km: 334.138 km, güç: 370 bg (272 kW), yakıt: dizel, aks konfigürasyonu: 6x2 | €12.900 |
Mercedes-Benz Atego 1823 | Yıl: 2001, km: 346.341 km, hacim: 6 m³ | €49.500 |
Renault Premium | Yıl: 2006, güç: 313 bg (230 kW), yakıt: dizel, aks konfigürasyonu: 6x2, süspansiyon: makas/makas | €29.000 |
Mercedes-Benz | Yıl: 1999, km: 180.000 km, Avro: Euro 3, yakıt: dizel, yük kapasitesi: 26.000 kg | €24.000 |
Volvo FE 340-Sprider | Yıl: 2010, km: 285.159 km, güç: 335 bg (246 kW), yakıt: dizel, yük kapasitesi: 15.870 kg | €45.960 |
Mercedes-Benz Actros Mp2 2536 | Yıl: 2004, km: 530.000 km, güç: 360 bg (265 kW), yakıt: dizel, aks konfigürasyonu: 6x2 | €11.000 |
MAN TGS 35.400 | Yıl: 2008, km: 718.000 km, güç: 400 bg (294 kW), yakıt: dizel, hacim: 7 m³ | €37.900 |
Renault 340 Secmair | Yıl: 2000, km: 263.491 km, güç: 340 bg (250 kW), hacim: 5.000 l | €18.500 |
XCMG 封层车 | Yıl: 2014 | €29.980 |